duminică, 7 mai 2017

ADEVARATA CREDINTA-DREAPTA CREDINTA

Mult timp mi-am pus intrebarea: Oare ce inseamna cu adevarat ortodoxia sau dreapta credinta si cum se poate ea dobandi ?! Uneori, am cautat raspunsul prin pelerinajele pe care le-am facut de-a lungul anilor, pe la manastiri, alteori am stat de vorba cu unii preoti si calugari pe care soarta mi i-a scos in cale, dar parca toate raspunsurile aveau intr-o forma sau alta acelasi tipar. Nemultumit, am inceput sa citesc combinand studiul cu rugaciunea, posturi, spovedanie, impartasanie, tot ce tinea de practica religioasa ortodoxa si cand am crezut ca incep sa inteleg, a urmat un declin si totul s-a daramat. O perioada nu am inteles motivul, ca mai apoi, incet incet sa inteleg ca, una este sa te apropii de Dumnezeu cantitativ si altceva este sa o faci pe o modalitate calitativa, deoarece ea, cantitatea nu te lasa sa ajungi la esenta lucrurilor oricat ai incerca, daca te incapatanezi sa continui in aceasta stare. Dar in momentul in care intelegi ca ea trebuie sa fie si este doar o etapa incepatoare atunci lucrurile se schimba.
Mult timp, am trait in iluzia ca sunt un bun crestin, deoarece prin intoarcerea catre Dumnezeu mi-am schimbat modul de viata, dar cand fundatia o faci pe nisip, normal ca ceea ce ridici se va prabusi si se va alege praful. Dar Dumnezeu nu m-a lasat niciodata de izbeliste si in momentele cele mai dificile mi-a intins mana, iar in timp ce scriu aceste randuri am deja raspunsul la intrebarea care m-a macinat ani de zile, am si modalitatea de a pune acest raspuns in practica si sincer nu ma intereseaza parerile altora, deoarece intotdeauna vor fi oameni care vor cauta sa inteleaga anumite lucruri, care odata intelese le vor arata si altora intr-un mod altruist fara anumite scopuri personale si ma straduiesc si eu sa ma numar printre ei. Raspunsul l-am gasit acum vreo luna, in cartea Kosmos din seria „Forta contra forta„ scrisa de Cristian Ganescu si am ezitat sa-l ofer desi o facusem partial prin postarea in pagina mea a fragmentului postat de editura Alaya, care continea acest raspuns, fragment care dupa parerea mea este cel mai important din toata seria de carti. Sincer nu este meritul meu personal, cartea Kosmos am citit-o de cinci ori si rasfoit-o de zeci de ori si mi-a scapat de fiecare data informatia,asa cum sunt sigur ca sialtora le-a scapat,dar repet,acum o luna si ceva am simtit nevoia sa o rasfoiesc si am deschis exact la pagina unde se afla raspunsul meu,care de data asta cu voia Divina l-am vazut.Inainte de asta fac precizarea pentru editura Alaya,am preferat sa sterg fragmentul ei din pagina deoarece era prea lung,am postat o varianta scurta iar comentariul dupa cum se vede il fac separat,deoarece nimeni nu-mi poate interzice acest lucru,asa ca sa nu ajung iarasi la discutii inutile.Despre ce este vorba ? Daca veti citi cu atentie fragmentul din carte pe care l-am postat in pagina,vedeti cat de important a fost si este rolul Fecioarei Maria in istoria omenirii si marile transformari prin care ea a trecut la nivel auric,datorita evenimentelor la care a luat parte,respectiv,rastignirea,invierea si pogorarea Duhului Sfant de cincizecime.Astfel i sa format un nou corp astral,apoi corpul mental superior si corpul spiritual si atentie acest corp spiritual a dus la formarea ADEVARATEI CREDINTE a Sfintei Fecioare inlocuind-o pe cea veche,pe care o aveau oamenii in acele timpuri,formata din mentalul inferior.Deci DREAPTA CREDINTA-ADEVARATA CREDINTA apare doar in urma formarii corpului spiritual,care la randul lui se formeaza doar daca noul corp astral este strabatut de actiunea Duhului Sfant.Iar Ganescu afirma ca ''nici un om nu poate intelege crestinismul,daca nu are formate corpul mental superior si corpul spiritual din noul tip de corp astral.''In cartea Forta contra forta vol 1,Ganescu ne arata faptul ca atunci cand cineva se roaga la fecioara Maria,corpul astral al persoanei in cauza se imbiba cu energia trupului de lumina a fecioarei,iar unul din ingerii veghetori a facut urmatoarea afirmatie:''Energia aceasta este energia Duhului Sfant filtrata prin fiinta Fecioarei si transmisa corpului astral al fiecarui om.Iata pentru ce a trebuit sa se nasca si sa moara Doamna ta in lumea oamenilor.''Apoi mai gasim si aceasta informatie care ne arata faptul ca citez: ''permanent,fecioara Maria-Stapana corpului astral,il naste pe Iisus Hristos in fiecare om prin intermediul Duhului Sfant,iar fiul lui Dumnezeu Iisus Hristos nu poate fi cunoscut cu adevarat decat de catre cei care si-au dezvoltat corespunzator corpul spiritual,care nu poate fi format decat in urma transformarii corpului astral.'' Este cea mai importanta informatie din toata seria pentru mine si poate unii vor intelege de ce spun asta.Sincer nu ma intereseaza varianta popilor legata de dreapta credinta,la modul cum o percep ei se vad rezultatele si majoritatea o vad si percep prin mentalul inferior ceea ce este vechea credinta si acesta este motivul pentru tot circul si debandada care exista in toate bisericile care se numesc crestine.Stiu ca unii dintre voi vor zice,bine dar ce este de facut? Aici va voi arata doar parerea mea.Nu este de ajuns doar impartasania in posturi,si citirea a tone de acatiste sau psalmi,din contra rugaciunea trebuie sa fie zilnica, scurta si intensa,catre sfanta Fecioara,fiind stapana corpului astral si rugaciunea inimii rostita cu voce tare pentru ca plasele mesianice sa se poata activa.Personal recomand imnul acatist al Rugului aprins inchinat Fecioarei Maria,deoarece cuprinde cea mai importanta cerinta si daca veti fi atenti poate veti vedea ca ceea ce Ganescu a scris despre maica Domnului,parintele Sandu Tudor autorul acestui imn acatist a intuit,lucru ce se vede in continutul lui.Citit zilnic,constienti de cerinte si de rolul Fecioarei rezultatele nu vor inceta sa apara,deoarece consider ca a venit timpul sa devenim crestini cu fapta nu numai cu vorba si cand spun asta ma refer la formarea noului corp astral,a mentalului superior si a corpului spiritual,care te pot defini un crestin autentic.Mai jos veti gasi un fragment din imnul acatist,si un scurt comentariu facut de George Vasii.
Maica Domnului era simbolul eternului feminin, al cheii care singura poate sa deschida drumul catre comuniunea cu Hristos. Aceasta nu se putea realiza decat printr-o singura rugaciune care repetata necontenit are darul sa innobileze intreaga fiinta.De fapt ideea de baza a acestui acatist care este dedicat MIRESEI si FECIOAREI MARIA consfinteste faptul ca drumul catre har, catre lumina, catre putere, trece prin “elementul feminin” intruchipat de persoana Maicii Domnului. Acatistul – pot spune – este o CAPODOPERA a conceptiei despre puterea miraculoasa a rugaciunii. Acatistul este in acelasi timp un impresionant imn adus atat de necesarului “etern sublim feminin”
“Prea blanda, buna, preasfintita Fecioara”
CHEIA Domnului Iisus"
“Desleaga-ne blestemul ce ne-nconjoara”
"deschide-ne "calea de sus"(din Icosul I sau chiar in prima cantare-condacul I)
“Spre Tine Mireasa noi alergam,”
“arsi, mistuiti de dor”
“Ia-ne si pe noi partasi”
"ai Sfantului munte Tabor"
“Si fa-te si noua”
“Umbra si roua”
"Tu, adumbrirea de dar"
“Sa-si afle si firea noastra invierea”
“din zamislirea de har”
Sursa: FACEBOOK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu